10 628 läst ·
26 svar
11k läst
26 svar
Trädstam i lekrummet?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Hur fick du in den? Hehe den ser ju bredare ut än en dörröppning?
Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
Produkter som diskuteras: "spännband"
Spännband & remmar
Upptäck vårt sortiment av spännband och remmar, perfekt för att säkra last och utrustning under transport eller lagring. Vårt sortiment omfattar allt från lätta spännband för enklare uppgifter till tunga lastremmar för tyngre jobb.
Läs mer
Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
Ja det har tagit ungefär 8 mån att skala hela när man varvar jobb, garagebygge, familj.
Höjden var inte så svår ställde den på altanen och använder laser som ställdes på rätt höjd och sedan kapades den med sticksåg.
Höjden var inte så svår ställde den på altanen och använder laser som ställdes på rätt höjd och sedan kapades den med sticksåg.
Medlem
· Skåne
· 6 inlägg
Jättefint träd!!!
- Var fick du tag i ursprungsträdet, i din egen trädgård eller?
Jag skulle också vilja ha ett träd inomhus men hittar ingen stans att köpa ett dött träd..
- Var fick du tag i ursprungsträdet, i din egen trädgård eller?
Jag skulle också vilja ha ett träd inomhus men hittar ingen stans att köpa ett dött träd..
Lägg ut en förfrågan i någon lokal köpes/säljesgrupp så får du säkert tag på något nu när det är höststormar.A Anna Tinglöf Lindblad skrev:
Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
A Anna Tinglöf Lindblad skrev:
Tackar, vi röjde träd längs tomtgränsen så tog jag ett där ifrån, men hör med någon markägare runt dig så får du säkert ta/köpa ett träd av dom till ditt projekt.
Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
Klicka här för att svara