Hur fick du in den? Hehe den ser ju bredare ut än en dörröppning?:)

• Gilla
Tobias Karlsson
  • Laddar…
Riktigt snyggt! Jag kom att tänka på denna.

holmberg87 skrev:
Hur fick du in den? Hehe den ser ju bredare ut än en dörröppning?:)
Jo det var lite trixigt, men med spännband och snurra den så gick den in rätt så enkelt ändå

• Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Mycket snyggt! Jag funderar starkt på att helt fräckt sno din idé :D Men frågan är om jag hinner bli klar innan barnen är för stora.... :D

• Gilla
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
Kul!
Var en utmaning att mäta höjden gissar jag? snygg passform!

Ja det har tagit ungefär 8 mån att skala hela när man varvar jobb, garagebygge, familj.

Höjden var inte så svår ställde den på altanen och använder laser som ställdes på rätt höjd och sedan kapades den med sticksåg.

Supersnyggt.

Ett annat tips om man har klättrande barn är klättergrepp på väggen. Eller göra egna grep av trästams bitar. Klättervägg ger en annan utmanande och lite säkrare klättring men kanske inte lika snygg.

• Gilla
OveRa
  • Laddar…
Jättefint träd!!!
- Var fick du tag i ursprungsträdet, i din egen trädgård eller?
Jag skulle också vilja ha ett träd inomhus men hittar ingen stans att köpa ett dött träd..

A Anna Tinglöf Lindblad skrev:
Jättefint träd!!!
Jag skulle också vilja ha ett träd inomhus men hittar ingen stans att köpa ett dött träd..
Lägg ut en förfrågan i någon lokal köpes/säljesgrupp så får du säkert tag på något nu när det är höststormar.

• Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
A Anna Tinglöf Lindblad skrev:
Jättefint träd!!!

Tackar, vi röjde träd längs tomtgränsen så tog jag ett där ifrån, men hör med någon markägare runt dig så får du säkert ta/köpa ett träd av dom till ditt projekt.

• Gilla
sommartorpet3 och 1 till
  • Laddar…
Superfint! Något särskilt träslag som lämpar sig bättre eller sämre tror du? Vad körde du på?

E ergonomen skrev:
Superfint! Något särskilt träslag som lämpar sig bättre eller sämre tror du? Vad körde du på?
Tackar, har för mig det var asp.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.