nemlan skrev:
Ljud i alla rum på partyt utan att behöva spela öronbedövande i vardagsrummet, eller för den delen lite bakgrundsmusik i köket när andra kollar på TV.
Med den lösningen kan man köpa en hemmabioreceiver med appstyrning och zon 2. Zon 1 bygger man som en 5+1-zon kring TV:n och zon 2 har man för bakgrundsmusik i rummet. 2 eller 4 högtalare i zon 2, kopplade med kabel. Detta är en enkel och billig lösning. Man kan ha samma eller olika ljud i zonerna.

Som Nemlan sa :D

pelpet skrev:
Med den lösningen kan man köpa en hemmabioreceiver med appstyrning och zon 2. Zon 1 bygger man som en 5+1-zon kring TV:n och zon 2 har man för bakgrundsmusik i rummet. 2 eller 4 högtalare i zon 2, kopplade med kabel. Detta är en enkel och billig lösning. Man kan ha samma eller olika ljud i zonerna.
Ja, alltså man kan ju göra så... men det är ju inte rätt. :D

• Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
Vad är felet med den

pelpet skrev:
Vad är felet med den
Inget fel alls, försökte göra mig lustig och anknyta till Yrrol.

• Gilla
pelpet
  • Laddar…
Å det fattade ju inte jag. Jag kanske borde bygga mindre och kolla lite filmklassiker istället :)

pelpet skrev:
Å det fattade ju inte jag. Jag kanske borde bygga mindre och kolla lite filmklassiker istället :)
[video=youtube;gijEb7sAigc]https://www.youtube.com/watch?v=gijEb7sAigc[/video]

Anbefalles, som Norrmännen säger.

• Gilla
pelpet
  • Laddar…
Jag har köpt en Samsung M5 högtalare, tycker det är bra ljud i den, ska komplettera med flera vid tillfälle.
Funkar som sonos

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.