Gamla regnmätaren la av för ett tag sedan.
Beställde en Ventus W138 för ca 500kr.
Monterat utedelen och satt igång den.
Lyckas inte få den att konstant visa aktuell utetemp.
Trycker jag ”pil upp” så visas utetemp i ca 5sek sen återgår den till innetemp. Jävligt irriterande. Med en sån manick så är det ju utetemperaturen man vill ha koll på och inte behöva trycka en massa för att kunna se, dessutom piper den irriterande vid varje knapptryck.
Sen är den ju totalt omöjlig att få till att hänga snyggt på väggen. Den är ju avsedd att bla hänga på väggen men är ej slät på baksidan.
Tycker ej den var så billig att det skulle vara skit.
Nån annan som har en likadan och vet om det går att få till att visa utetemp??