Lite inspiration för dem som inte bessökte mässan!
Betong....är snyggt även i trädgården!
Plattorna av Per Ranch, polerade av HTC, är mina.
Bordet är också mitt...visst är det fint? Montern, byggd av Agneta Törnqvist på Elle Interiör, vann första pris..