OK....snyggt....om man gillar rokoko....men vad väger bordet? Inget man flyttar själv kanske?
 
Detta väger en del, vet inte exakt. Det ska stå på altanen/verandan året runt. Snyggt och smidigt! :)

www.perranch.com
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.