Jag håller på att ta in offerter på plattsättning i trädgården mm och undrar därför om någon har erfarenhet av något av dessa företag?
- Lomma trädgård
- Johan Larsson & son AB i Staffanstorp
- Tage Olofssons trädgårdsanläggningar AB (Oxie)
Känner ni till någon annan i området som ni har personlig erfarenhet av och kan rekommendera så tar jag tacksamt emot tips. Det skadar inte om de är billiga

.