T thomasx #46 Medlem · VG · 11 285 inlägg 6 jan 2015 12:36 thomasx Medlem VG 11 285 inlägg 6 jan 2015 12:36 #46 oceanis skrev: Har vi fått en polis på forumet? Ja, mycket skit får man ta, för att man ger uttryck för sina åsikter när folk snyltar. Vad är din ursäkt?
oceanis skrev: Har vi fått en polis på forumet? Ja, mycket skit får man ta, för att man ger uttryck för sina åsikter när folk snyltar. Vad är din ursäkt?
O oceanis #47 Medlem · Stockholm,Skåne · 3 806 inlägg 6 jan 2015 12:37 oceanis Medlem Stockholm,Skåne 3 806 inlägg 6 jan 2015 12:37 #47 Ursäkt för vad?
Marlen Eskilsson #48 Administrator · Skåne · 8 667 inlägg 6 jan 2015 17:07 Marlen Eskilsson Administrator Skåne 8 667 inlägg 6 jan 2015 17:07 #48 Jag stänger den här tråden av uppenbara skäl.