Status
Inte öppen för fler kommentarer.
oceanis skrev:
Har vi fått en polis på forumet? ;)
Ja, mycket skit får man ta, för att man ger uttryck för sina åsikter när folk snyltar.
Vad är din ursäkt?
 
Ursäkt för vad?
 
Jag stänger den här tråden av uppenbara skäl.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.