6 863 läst ·
47 svar
7k läst
47 svar
Tråden för oss som inte skriver minst var 7:e dag
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
God fortsättning!
Om du är inne på forumet så ofta att du finner reklamen störande, så besitter du säkert kunskap som du kan hjälpa andra med minst en gång i veckan. Ta för vana att kolla under rubriken "Obesvarat" var gång du är inne, och även om man inte alltid ha svaret, kanske man har någon kommentar, om inte annat kan det hjälpa till at bumpa tråden. Jag ser ofta trådar som legat obesvarade en tid ta fart bara jag kommer med någon kommentar.Lostmoose skrev:
