Status
Inte öppen för fler kommentarer.
God jul
 
God jul!
 
Eller Merry Christmas som man säger på nåt utrikiskt språk.
 
Hej hopp!
 
God fortsättning!
 
....
 
...
 
I princip håller jag med, mitt problem är att jag inte kommer på något vettigt att skriva så ofta som var 7:e dag.
 
Lostmoose skrev:
I princip håller jag med, mitt problem är att jag inte kommer på något vettigt att skriva så ofta som var 7:e dag.
Om du är inne på forumet så ofta att du finner reklamen störande, så besitter du säkert kunskap som du kan hjälpa andra med minst en gång i veckan. Ta för vana att kolla under rubriken "Obesvarat" var gång du är inne, och även om man inte alltid ha svaret, kanske man har någon kommentar, om inte annat kan det hjälpa till at bumpa tråden. Jag ser ofta trådar som legat obesvarade en tid ta fart bara jag kommer med någon kommentar.
 
kontorsråttan
spelar ingen roll hur ofta man är inne, reklamen är alltid störande...
 
  • Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
Precis så är det.
 
Jasså
 
Och vill man slippa, så bidrar man.
 
Har vi fått en polis på forumet? ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.