Undrar om någon här har erfarenhet av Giras touchdimmers. Det är alltså varianten med fem blå dioder som man sveper fingret över:
Specifikt så är jag lite nyfiken på ljudsignalen som nämns i databladet. Hur hög är den? Är den av karaktären knappt märkbar eller ett tydligt pip?
Mitt användningsområde hänger på att det inte är ett högt och störande ljud. I så fall får jag välja en konventionell vriddimmer utan ljudeffekter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Specifikt så är jag lite nyfiken på ljudsignalen som nämns i databladet. Hur hög är den? Är den av karaktären knappt märkbar eller ett tydligt pip?
Mitt användningsområde hänger på att det inte är ett högt och störande ljud. I så fall får jag välja en konventionell vriddimmer utan ljudeffekter.
Redigerat:
Jag skulle tippa på att ljudsignalen är i storleksklass med det klickande ljudet som återfinns i nyare vriddimmrar. Om "man" inte får en indikering på att något händer när man använder en knapp eller ett vred så tror "man" lätt att något är fel, det räcker tydligen inte att lampan lyser starkare eller svagare.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Du bor ju i rätt region för att kanske få göra ett platsbesök hos euro contact. Tyvärr är inte min erfarenhet att de år speciellt serviceinriktade, men det kanske är jag som pratar fel dialekt så det kan ju vara värt ett försök, och det vore trevligt om jag blev motbevisad...tacho skrev:
/U
Klicka här för att svara