4k HDR är mitt mål kan liga gärna ta den med lägst TDP, speciellt när lådan ska in i en mediamöbel. Nu står den fritt i rummet såg precis ett avsnitt av Walking dead 2160p flänsarna var lätt ljumna så verkar fungera bra

Helt galet JVC x5500 tar 10-15 sekunder på sig att handskaka HDMI. Det missade jag när jag gjorde research oh well... :/

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag gör alltid full research och köper det bästa ;)
Helt galet JVC x5500 tar 10-15 sekunder på sig att handskaka HDMI. Det missade jag när jag gjorde research oh well... :/
Även solen har sina fläckar. ;):worried::surprised:

• Gilla
jonko och 1 till
  • Laddar…
hehe :p
edit: fast bildkvalitetsmässigt finns det ju ingen bättre projektor i prisklassen ;) Men fyfan vad irreterande det är när det är svart i 15 sekunder efter man startar en film. Vissa blurays har olika format på menyn och filmen också då är det också svart i 15 sekunder

För att inte helt tappa fokus så kan jag ju visa vad vi plockade upp för möbler under black friday

Detta soffbord
Svart soffbord med marmorskiva och geometriskt metallunderrede.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sedan har vi köpt två av dessa speglar för sovrummet, ska hänga i ett bikakemönster (Honeycomb)
En bikakeformad spegel med trämöblerad ram upphängd på en vit vägg.
Skapa konto

Sedan vart det denna medamöbel, vi ska dock ha ett segment med två luckor på dryga metern
Svartvitt, modernt mediamöbel med långa luckor på en grå vägg under en väggmonterad TV.
Skapa konto

Om ni mins från när vi höll på med köket så blev det ju en assitentlyft i ett av skåpen. Passade på att plocka upp en Ankarsrum också med köttkvarnspaket. Jag är väldigt sugen på att stoppa korv :p
Svart Ankarsrum köksassistent med köttkvarnstillbehör mot en mörk bakgrund.
Skapa konto

Passade på att plocka upp en Ankarsrum också med köttkvarnspaket. Jag är väldigt sugen på att stoppa korv :p
Hemgjorda högrevsburgare kanske? Mal 2 ggr och du får fina "maskar". Blanda inte färsen utan måtta bara upp rätt vikt tex 150-200 g och tryck färsen till en boll som du sedan plattar till. Pensla eventuellt burgarna med lite olja så bränner de inte fast. Salta och krydda.

Hemgjord högrevsburgare på grillpanna med rök som stiger upp.
Skapa konto

Eget hamburgerbröd blir klart godare än köpebröd.

• Gilla
Appendix och 5 till
  • Laddar…
Grymt gott!

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Herrejävlar. Började läsa tråden i morse, blev just färdig. Du är skyldig mig en laddning till min iPhone. Sjukt sinne för detaljer, men massor med inspiration. Bra jobbat!

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
arneri68 arneri68 skrev:
Hemgjorda högrevsburgare kanske? Mal 2 ggr och du får fina "maskar". Blanda inte färsen utan måtta bara upp rätt vikt tex 150-200 g och tryck färsen till en boll som du sedan plattar till. Pensla eventuellt burgarna med lite olja så bränner de inte fast. Salta och krydda.

[bild]

Eget hamburgerbröd blir klart godare än köpebröd.
Haha you read my mind, hämtade ut den idag ikväll blir det burgare :) självklart blir det bara högrev inget annat jox. Sedan egna buns, Flippins recept

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
whork whork skrev:
Herrejävlar. Började läsa tråden i morse, blev just färdig. Du är skyldig mig en laddning till min iPhone. Sjukt sinne för detaljer, men massor med inspiration. Bra jobbat!
Hehe, kul du gillade den, måste tagit några timmar :)

Hehe, kul du gillade den, måste tagit några timmar :)

Typ 16 timmar. Det var den söndagen det..

För övrigt blir det nästan ännu bättre burgare om du maler bringa istället för högrev, särskilt om du får med den där fettkanten också ;)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
whork whork skrev:
Typ 16 timmar. Det var den söndagen det..

För övrigt blir det nästan ännu bättre burgare om du maler bringa istället för högrev, särskilt om du får med den där fettkanten också ;)
Ibland när jag ska vara lite hipster brukar jag mala i lite rökt sidfläsk, ger lite rökig smak, samt mer fett

Invigde assistenten igår, shut vilken kvalitet jämfört min gamla.

• Nymald köttfärs kommer ut från en köttkvarn ner i en rostfri bunke.
    Skapa konto
  • Gilla
arneri68
  • Laddar…
Shut? ;)

richardtenggren
Vad heter bordet? Även spegeln såg trevlig ut, vad heter den?

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.