fy satan villken fin miljö...
blir riktigt avis...
tack .. men bilden är lite missvisande. Precis utanför bild till höger ligger en kraftverksdamm men ett 4 meters vattenfall. Inte så snyggt men trevligt med vatten. Trevlig miljö för övrigt dock..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.