Är det någon som har provat den här lösningen från Edit för hushållspapper?
http://www.torkyontheinside.se/Torky-on-the-inside/
http://www.torkyontheinside.se/Torky-on-the-inside/
Redigerat:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Det är säkert framtaget för dem som vill dölja allt (allt!) i köket. Jag hade funderingar på att konvertera den vanliga Torkyn till inbyggd, men hejdade mig när jag insåg att den stal för mycket användbar plats.
83-84 mm!yps skrev:
http://www.torkyontheinside.se/Instruktioner/pdf/TorkyOnTheInside-Instructions.pdf
Oh vad jag önskar jag hade sett detta innan köket kom på plats! Jag har sökt med ljus och lykta efter en diskret lösning för den fula rullen till en plats där den behövs, vid diskbänken. Briljand lösning, tycker jag som har gott om skåpsutrymme och hatar fula saker.
Ska prata med min snickare och se om det skulle gå att göra i efterhand, har nämligen en 40 mm tjock panel under väggskåpen som alla lampor och eluttag sitter, vilket ger en totaltjocklek på nästan 60 mm med stommen.
Ska prata med min snickare och se om det skulle gå att göra i efterhand, har nämligen en 40 mm tjock panel under väggskåpen som alla lampor och eluttag sitter, vilket ger en totaltjocklek på nästan 60 mm med stommen.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Det går säkert i början, men ett av problemen med Torkyn är att man behöver "rycka av" pappret i en sådan vinkel att du skulle slå handen i bänkskivan. Denna inbyggda kanske är annorlunda, men tittar man bilderna placeras pappershållaren närmare framkanten av väggskåpen.evasch skrev:
Den finns bara i vitt och krom och kostar 455 kr!maabse skrev:
http://pomstockholm.se/uploaded/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=35
Edet har stängt ner sin egna webshop. Finns Torky on the inside någon annanstans att köpa?