Hej, vet att det finns många trådar om detta men försöker här ändå. Har en äldre, ca 15 år gammal torktumlare, AEG Lavatherm. Har varit fantastiskt bra. Men sen ngt år fungerar den inte. Den startar upp, ibland. Går trögt, stannar, ibland går igång igen, stannar. Ger felkod E50, motorfel. Hittade i annan tråd förslag på lösning, byte av kol samt kondensator x2 st. Bytte detta igår, utan framgång, tyvärr..
Någon med fler idéer att pröva? Annars ger jag upp.. 🤔😉
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder