Nån som har erfarenhet av att limma renoveringstapet med våtrumslim? Det står 1-3 dagars torktid men renoveringstapet borde la andas ganska bra. Vågar man måla över det efter en dag?
Nån som har erfarenhet av att limma renoveringstapet med våtrumslim? Det står 1-3 dagars torktid men renoveringstapet borde la andas ganska bra. Vågar man måla över det efter en dag?
Nej. Den är tjock och limmet måste få torkas/härdas. 48 timmar hade jag väntat.
Eller blås på med elfläkt. 30 grader inomhus och avfuktning.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.