O Olfe #1 Medlem · 132 inlägg 23 jul 2011 23:37 Olfe Medlem 132 inlägg 23 jul 2011 23:37 #1 Vilka torkskåp har ni? Har hört att det finns en "ny" variant med front evakuering, som då troligen inte behöver någon ventil... Vad sitter det för filter i en sådan som "renar" luften? Vilka modeller har denna funktion?
Vilka torkskåp har ni? Har hört att det finns en "ny" variant med front evakuering, som då troligen inte behöver någon ventil... Vad sitter det för filter i en sådan som "renar" luften? Vilka modeller har denna funktion?
svartöra #2 Medlem · Västra Götalands län · 1 932 inlägg 23 jul 2011 23:53 svartöra Medlem Västra Götalands län 1 932 inlägg 23 jul 2011 23:53 #2 Det finns väl kondensavfuktare numera? Då borde man inte behöva en avluftsventil. I gengäld får man tömma ett tråg med kondensvatten. Själv har jag ett vanligt torkskåp som jag aldrig kör. Jag bara hänger tvätten där och låter den lufttorka.
Det finns väl kondensavfuktare numera? Då borde man inte behöva en avluftsventil. I gengäld får man tömma ett tråg med kondensvatten. Själv har jag ett vanligt torkskåp som jag aldrig kör. Jag bara hänger tvätten där och låter den lufttorka.