Någon här som köpt ett hus från Götenehus som såldes som "Villor i Grupp", i det område där vi är intresserade av att bo så kommer Götenehus uppföra 6st villor, vi vet dock inte mer än så.
Det som jag undrar är hur dom gör med tomterna på "Grupp byggda villor", någon som vet om det är en stenåker som dom lämnar efter sig (som när man köper ett hus av dom och har egen tomt) eller om tomterna är fixade?
Mvh Lello