Hej,
Efter husletande de senaste 3 åren och även grusade planer på att bygga hus på en tomt markanvisad till oseriös husleverantör så försöker vi nu hitta en tomt själva i Kalmar tätort (med omnejd).
Finns det någon som har en gammal sommarstugetomt, en stor tomt som man funderar på att stycka av, en bit skogsdunge, el dyl.? Det finns ju markplättar lite varstans som är obebyggda, även i befintliga villakvarter. Frågan är bara om några av dem är privatägda och ev. till salu? Vi tar en chansning och kollar här om vi kan få napp.
Krav: Cykelavstånd till centrum, ej så långt ut som t ex Lindsdal. Hellre söder om än norr om då vi båda jobbar söderut.
Mvh,
Lotta R