Hej,
Vi letar efter en tomt i Bomhus, Gävle i första hand. Är öppen för förslag!
Vi kommer att bygga en enplansvilla så vi behöver en tomt som är kvadratisk i framkant då huset ska stå så långt fram på tomten det går!
Skicka gärna ett mail eller svara i tråden. Josefin.lofqvist@gmail.com
Mvh,
Josefin