Hej!
Ny på forumet, iallafall att lägga inlägg

. Vi har letat tomt i ca ett år och idag var vi och tittade och hittade verkligen drömtomten! Nackdelen är att området är trångt, dvs endast en bil får plats på bredden, låga träd och luftledningar överallt.. Ett gammalt sommarstugeområde helt enkelt.. Men de bygger ju där så det funkar ju uppenbarligen?! En fråga, någon som byggt i ett sådant område? Tar de ev. ut något extra när det är lite småtrångt?
Kanske något mer tips att tänka på?
Tack på förhand!
