Hej!

Ny på forumet, iallafall att lägga inlägg :) . Vi har letat tomt i ca ett år och idag var vi och tittade och hittade verkligen drömtomten! Nackdelen är att området är trångt, dvs endast en bil får plats på bredden, låga träd och luftledningar överallt.. Ett gammalt sommarstugeområde helt enkelt.. Men de bygger ju där så det funkar ju uppenbarligen?! En fråga, någon som byggt i ett sådant område? Tar de ev. ut något extra när det är lite småtrångt?
Kanske något mer tips att tänka på?
Tack på förhand!:)
 
Det kan väl bli extra kostnader om man tillfälligt måste ta ner ledningar när kranbilen kommer.

Behövs sprängning och många hus liggernära kan det bli mycket besiktningskostnader.

Kommer bilar fram etc. behöver man förstärka vägen och återställningskostnader.


Jag tror husförsäljare ofta glömmer sådana kostnader i sina prisuppskattningar

/Abbe
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.