B brma #1 Medlem · Skåne · 77 inlägg 31 mar 2006 11:19 brma Medlem Skåne 77 inlägg 31 mar 2006 11:19 #1 Hej, jag undrar om det är någon här som köpt en av de 28 tomterna på Kv. Markteglet i Oxie? Vilken typ av hus har ni tänkt att bygga?
Hej, jag undrar om det är någon här som köpt en av de 28 tomterna på Kv. Markteglet i Oxie? Vilken typ av hus har ni tänkt att bygga?
H hdjakobsen #2 Medlem · 2 inlägg 3 apr 2006 18:21 hdjakobsen Medlem 2 inlägg 3 apr 2006 18:21 #2 Hejsan Vi har köpt en af dom men vet inte vilken hustyp vi kommer at bygga.
D Dessi #3 Medlem · 68 inlägg 4 apr 2006 13:30 Dessi Medlem 68 inlägg 4 apr 2006 13:30 #3 Hej!! Vi också, vi har köpt tomt 21, bygger ett hus från Smålandsvillan!! MVH Dessi