Hej

Söker tomt i Onsala med ljus och lykta!!! Har scannat av hemnet, internet, pratat med kommun. Nu åker jag runt i områden, försöker få fram fastighetsbeteckningen. Ringer sedan kommunen för att se om man får bygga på tomten. Det är helt hopplöst!!! Man får i princip inte bygga mer någonstans. Vill väldigt gärna bygga i ett etablerat bostadsområde med mycket barnfamiljer.

Har någon råd och tips? Skulle bli så tacksam!

M V H

Michaela
 
Redigerat:
Titta efter stora tomter också som någon kan tänkas vilja stycka av. Knacka på och lägg ett bud!
 
W
Marlene Eskilsson skrev:
Titta efter stora tomter också som någon kan tänkas vilja stycka av. Knacka på och lägg ett bud!
Det e tyvärr istort sett stopp för allt sådant i kungsbacka komun.
 
Har fått för mig att innan kommunen bestämt hur vägen skall dras i Onsala så håller man hårt i tomterna och byggloven, vilket skapar mer överefterfrågan än normalt.
 
Typiskt!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.