1 015 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Tomt i Linköpingsområdet sökes
Det blir nog inflytt i samma veva som er tomt är byggklar
. Huset ska vara klart till den 1/5, vi flyttar in under maj månad någon gång. Sjöängen är ett fint hus, hade inte byggnadsnämnden godkänt vårt förhöjda väggliv hade det kanske blivit ett Sjöängen istället...
För att knyta an till inläggen under "Husleverantörer": Min man hade diskuterat säljarna med vår blivande granne, våra snickare och lite annat bransch-folk i samband med stomresningen av vårt hus. De föredrog faktiskt "er" säljare, för att det alltid var ordning och reda med honom. Vår kunde tydligen vara lite slarvig emellanåt
och komma till byggarna med sena (bortglömda?) ändringar och dylikt. Ingenting vi har märkt av alls måste jag säga. TA I TRÄ.
För att knyta an till inläggen under "Husleverantörer": Min man hade diskuterat säljarna med vår blivande granne, våra snickare och lite annat bransch-folk i samband med stomresningen av vårt hus. De föredrog faktiskt "er" säljare, för att det alltid var ordning och reda med honom. Vår kunde tydligen vara lite slarvig emellanåt
Klicka här för att svara