959 läst ·
2 svar
959 läst
2 svar
Tomt i Bro
Några fler här som funderar på att köpa tomt och bygga nytt hus i Österhagen, Bro?
Har fått kalkyl från Anebyhus på bla tomten och där står det att de tar ut en exploateringsavgift på 290'. Kan det priser vara skäligt eller låter det mycket? Någon som vet och till och med har kollat upp detta?
Har ringt kommunen, men ingen ringer tillbaka med info........
Har fått kalkyl från Anebyhus på bla tomten och där står det att de tar ut en exploateringsavgift på 290'. Kan det priser vara skäligt eller låter det mycket? Någon som vet och till och med har kollat upp detta?
Har ringt kommunen, men ingen ringer tillbaka med info........
Klicka här för att svara