Jag har ialla fall försäkrat min tomt omutifallatt ngt händer. Det är svårt eftersom försäkringsbolagen inte vill försäkra obebyggd mark ... men TH fejkade in ett skjul på min tomt ;D och årskostnaden ligger på ett par hundra kronor.
Vad jag sedan ska ha försäkringen till - vet jag faktiskt inte ;D ;D ;D