1 897 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Tömmer garage - skänka eller skrota utrustning?
Hej!
Vi tömmer vårt gamla garage som ska rivas och har stött på ett par saker som vi undrar om någon kanske vill ha. Det är inga dyra saker, men om någon kan ha nytta av dem så känns det trist att bara slänga bort. Så frågan är: är dessa grejer värda att skänkas eller är det bara att skrota?
EDIT: Finns söder om Stockholm, om någon här vore intresserad.
1. Skena i taket för upphängning av motorer o.dyl. (enligt uppgift iaf...), ca 4 m lång

2. Band- och tallriksslip (tror jag?!)
Fungerar, info om modell på andra bilden.


Vi tömmer vårt gamla garage som ska rivas och har stött på ett par saker som vi undrar om någon kanske vill ha. Det är inga dyra saker, men om någon kan ha nytta av dem så känns det trist att bara slänga bort. Så frågan är: är dessa grejer värda att skänkas eller är det bara att skrota?
EDIT: Finns söder om Stockholm, om någon här vore intresserad.
1. Skena i taket för upphängning av motorer o.dyl. (enligt uppgift iaf...), ca 4 m lång

2. Band- och tallriksslip (tror jag?!)
Fungerar, info om modell på andra bilden.


Redigerat:
Släng ut dem på FB, finns nån marknadsplats där har jag hört. Har inte sånt själv....
Det är liiite för långt för mig att åka bara för skojs skull ;-)
Göööttebooorrrrgare vetdu ;-)
Det är liiite för långt för mig att åka bara för skojs skull ;-)
Göööttebooorrrrgare vetdu ;-)
Klicka här för att svara