Hej!

Vi tömmer vårt gamla garage som ska rivas och har stött på ett par saker som vi undrar om någon kanske vill ha. Det är inga dyra saker, men om någon kan ha nytta av dem så känns det trist att bara slänga bort. Så frågan är: är dessa grejer värda att skänkas eller är det bara att skrota?

EDIT: Finns söder om Stockholm, om någon här vore intresserad.

1. Skena i taket för upphängning av motorer o.dyl. (enligt uppgift iaf...), ca 4 m lång



2. Band- och tallriksslip (tror jag?!)
Fungerar, info om modell på andra bilden.

 
Redigerat:
Ja vars, en femhundring per styck prutat och klart. Det hade jag pröjsat i alla fall.
Var bor du ?
 
J Jan_G skrev:
Ja vars, en femhundring per styck prutat och klart. Det hade jag pröjsat i alla fall.
Var bor du ?
Ah, det skulle man såklart skrivit ut. Finns i Haninge, söderförort till Stockholm.
 
Släng ut dem på FB, finns nån marknadsplats där har jag hört. Har inte sånt själv....

Det är liiite för långt för mig att åka bara för skojs skull ;-)
Göööttebooorrrrgare vetdu ;-)
 
  • Gilla
SL85
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.