8 86Tompa #1 Husägare · Norrbotten · 102 inlägg 6 nov 2020 09:47 86Tompa Husägare Norrbotten 102 inlägg 6 nov 2020 09:47 #1 Har en Autotherm 300e/400c som ska bytas mot fjärrvärme. Men har en fundering gällande vätskan i kollektorrslangarna (sprit) behövs de tömmas eller bara pluggas å låta vara i backen? #bergvärme #kollektorslang
Har en Autotherm 300e/400c som ska bytas mot fjärrvärme. Men har en fundering gällande vätskan i kollektorrslangarna (sprit) behövs de tömmas eller bara pluggas å låta vara i backen?