8
Har en Autotherm 300e/400c som ska bytas mot fjärrvärme. Men har en fundering gällande vätskan i kollektorrslangarna (sprit) behövs de tömmas eller bara pluggas å låta vara i backen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.