Silverglittrande väggar, guldfärgat porslin, nakna glödlampor runt spegel och dörr... Pussla ihop en spegel av bakochframvända CD-skivor... Handfatet svart-vitrandigt som pianotangenterna...

glöm inte discospegelbollen i taket... ;)

....en stor G-klav i smide (kromad) är obligatorisk som toapappershållare samt naturligt vis en gammal Fenderhals där stämskruvarna fungerar som handdukskrokar.....

I stället för att sätta kakel på väggarna så sätter du upp speglar. Kakla med speglar alltså.

....varför ha ett vanligt tvättställ? Ta den minsta runda rostfria tvättfatsskålen och fäll ner den i en lämplig hängpuka eller golvpuka, kompletterad med en vägghängd blandare....

Bob_the_builder
...och varför överhuvudtaget ha toalett? Rockstars kissar från balkongen, så en sådan måste det till.

Hej,

Jobbade som au-pair i San Fransisco för många år sedan, hos en familj vars mannen i huset är känd med en hitlåt som slog hårt i USA under 70 talet.

Mitt rum låg bakom inspelningsstudion, toaletten var väldigt speciell.. Avloppsröret (genomskinlig plast) för toaletten var monterad ovanifrån. Så när man spolade i muggen så såg man pappret och annat :-X sticka iväg upp genom röret.

Eftersom denna person är en kändis så hade han erhållit en massa olika plaketter och priser, de hängde han på muggen tillsammans med ett foto på sig själv när han hälsade på presidenten. Något att ta efter?

Kuriosa, huset var enormt. En dag skedde ett inbrott i huset. Jag sov igenom hela inbrottet, och hörde inte larmet. Studion var "soundproofed", inte ett ljud nådde mina öron. Jag vaknade storögd av att säkerhetsfolk lyste på mig med ficklampa.. :o

Hål i golvet istället för toalettstol. Kanske ett räcke en bit framför så behöver du inte bygga balkongen. Då kan man dessutom hålla i den när man gör andra behov.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.