tja
Limmade toarullehållaren med epoxy och silikon men verkar inte hålla så bra då den lossnade typ 5 månader senare. Hållaren är från smedbo och är i massiv mässing.
Tror ni det håller om man limmar igen eller är det bara att dra en skruv?
Limmade toarullehållaren med epoxy och silikon men verkar inte hålla så bra då den lossnade typ 5 månader senare. Hållaren är från smedbo och är i massiv mässing.
Tror ni det håller om man limmar igen eller är det bara att dra en skruv?
Epoxy och silkon? Varför en kombination? Om du limmar längs kanten också så funkar det nog bättre.
Du måste ha lim på större yta , helst lika stor som fyrkanten , ju större yta med lim , ju bättre sitter det , tjockt med silikon tar lååång tid att brinna till , prova med PL400 , men då måste du fylla upp på kanterna invändigt , så det har något att fästa på hållaren , gärna med en del på där det nu är vitt
Med så liten yta lim så blir det en brytning och då spricker limmet på grund av påfrestningen när någon rycker i papperet
Med så liten yta lim så blir det en brytning och då spricker limmet på grund av påfrestningen när någon rycker i papperet
Föste?
Epoxy torkar inte.
Epoxy torkar inte.
Klicka här för att svara
