Jaha då la vår 5 år gamla SVEDBERGS skit-toalett i badrummet av, först pajade flottören, ny kostar 500 spänn, sen gick resten av tekniken sönder, dessutom läckte toan.

Åkte glad i hågen till "billiga" K-rauta och skulle köpa ny toalett. Hittade Gustavsbergs Nordic 2300 för 2400 kr exkl lock. Lät bra men när jag skulle hämta på lagret så var de slut.....

Åkte därför till COOP FORUM Bygg/Trädgård och hittade samma stol för 1695 kr!!!!! Helt sanslös prisskillnad. Man tror ju att K-RAUTA skall vara billigast på allt men icke sa nicke.

Efter lite slit och pyssel har jag nu för första gången njutit av min tysta och snålspolande toalett.....underbart!

Sens moralen - skitsaker kostar men det kan bli billigare där man minst anar.......skulle aldrig handla toa på COOP FORUM trodde jag innan men nu kommer jag nog åka dit lite oftare.

OBS det var inte kampanjpris på något ställe! ::) ::)

Det var ju tänkvärt inför nybygget! Har för mig att de även har badkar å sånt (Westerstrands, bergs eller nåt i den stilen).
Får man någon extra rabatt med medmera-kort? Det kanske bara gäller under kampanjer...
Tack för tipset!!

MedMera-kortet ger ju bonuscheckar med jämna mellanrum. Dessa checkar ger 5% rabatt på Coop Forum.

Egentligen gillar jag inte KOOPERATIONEN pga smalt sortiment men just toan var billig.

Glömde Med Mera checken hemma tyvärr annars hade jag fått ytterligare 80 kr rabatt.

Det kan i alla fall vara värt att kolla upp priser hos doldisar.....

Jaha, så nu sitter man med skitstol då, köpte en svedbergs stol heltäckt inför badrumsrenoveringen! Är det så att svedbergs gör dåliga stolar? Har dessutom en svåger till ägaren här på jobbet, har han lurat mig att tro att det ska vara bra grejor??

Nja skit vet jag inte men jag är INTE nöjd. Varken med toaletten eller badrumsinredningen. Trodde också det var bra grejor. Mekanismen gick sönder inuti, sitsen lossade hela tiden, och den läckte.

Har bara varit besvär dessvärre. Hoppas du har bättre tur.

K-rauta kan man väl anklaga för mycket men absolut inte för att vara billigast?!  ???

Det har jag alltid trott....men varje dag lär man sig något nytt! Hyvä Päive!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.