Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vad man får eller inte får tycker jag inte spelar någon roll.
Vill du inte kunna hålla dig fräsch, och kunna tvätta händerna,
efter toalettbesöket, och varit med händerna "där nere"?
Jag, som gäst skulle i alla fall uppskatta det!
Annars verkar lite som en offentlig nödinrättning.
Vill du inte kunna hålla dig fräsch, och kunna tvätta händerna,
efter toalettbesöket, och varit med händerna "där nere"?
Jag, som gäst skulle i alla fall uppskatta det!
Annars verkar lite som en offentlig nödinrättning.
Jag kommer inte ihåg siffrorna, men jag har sett en undersökning som visade att rätt många struntar att tvätta händer efter toabesök. Så oberoende om det finns handfat eller ej så finns det nog en del mysigt på dörrhandtaget. Har även sett att ett genomsnittligt tangentbord är betydligt skitigare än en genomsnittlig toaring. Hoppas ingen tappar aptiten av detta ;-).pelpet skrev:
Dörrhandtaget är det smutsigaste stället på toan. Själva sitsen kan man äta ifrån utan större problem.
Skriv ut den här fina affischen och ge till din kompis som renoverar.
http://www.lerum.se/Documents/Förva...mang/Affisch smittskydd A3.pdf?epslanguage=sv
Skriv ut den här fina affischen och ge till din kompis som renoverar.
http://www.lerum.se/Documents/Förva...mang/Affisch smittskydd A3.pdf?epslanguage=sv
Rätt vanligt att man torkar med handen (med papper) eller håller i valda delar när man varit på toan. Att då in kunna tvätta sig känns mer än märkligt. Man kan få rätt elaka bakterie den vägen om man inte aktar sig.Demmpa skrev:
//Calle
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ja, det är ganska fånigt att jämföra bakterier i allmänhet med de som ramlar ut ur tvåan.
Tycker ni att hygien inte spelar någon roll? Skärpning alla
Tycker ni att hygien inte spelar någon roll? Skärpning alla
Påminner om toalletterna ( bås ) som fanns i lumpen 
Klart toautrymmet måste ha en lösning på hygienen. Hittar man inte den lösningen så blrjar jag tvivla på att människan varit på månen
Borde väl gå att fälla in ett handfat i väggen
Klart toautrymmet måste ha en lösning på hygienen. Hittar man inte den lösningen så blrjar jag tvivla på att människan varit på månen
Borde väl gå att fälla in ett handfat i väggen