Se Youtubefilm för beskrivning, vad kan det vara som är kass?
 
Kan vara att du fått en bikupa i cisternen.

En andra gissning är att det är något med membranet i flottörventilen så att det står och fladdrar när vatten fylls på. Lite ”gummiflärpigt” ljud och man hör hur ljudet liksom stryps när flottörarmen stänger.
 
Hej Blixten här, hade isär och rengjorde men det hjälpte inte, har beställt ny Ventilring och hoppas på det bästa!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.