7 141 läst ·
11 svar
7k läst
11 svar
Toalett med kvarn
Tänkte höra om någon där ute har erfarenhet av en sk toalettkvarn? Det är en toalett med inbyggd kvarn, som mal sönder papper & korvar
Då de finns med både inbyggd kvarn, och med fristående kvarn (som ger möjlighet att koppla in handfat och dusch).
Jag har kikat på en toalett från Saniflo. Har någon erfarenhet från dem?
Tack på förhand!
/Cecilia
Då de finns med både inbyggd kvarn, och med fristående kvarn (som ger möjlighet att koppla in handfat och dusch).
Tack på förhand!
/Cecilia
Föräldrarna har det i en liten gäststuga på tomten. Fungerar utmärkt men låter som ett tröskverk. Inte minst vid behov på natten.C Ciasan skrev:Tänkte höra om någon där ute har erfarenhet av en sk toalettkvarn? Det är en toalett med inbyggd kvarn, som mal sönder papper & korvar
Tack på förhand!
/Cecilia
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Har haft Saniflo i några år och funkar bra, lätt att dela på när någon försökt spola ner annat än vad som skall vara där.
Har en gammal (?) Saniflo pump som förra ägaren installerat på toaletten på ovanvåningen (gammalt "toalettrum" så bara 2 tums-stam i plattan i källaren) och den fungerar klockrent!
Jag tillhör dock de som är ganska sparsamma med mängden toapapper jag använder, så den har nog ett förhållandevis lugnt liv
Jag tillhör dock de som är ganska sparsamma med mängden toapapper jag använder, så den har nog ett förhållandevis lugnt liv
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Klicka här för att svara