Vi har en vägghängd toalett som kom med huset, den är otroligt långsam. Har man spolat så får man gott vänta fem minuter innan tanken är fylld. Lite jobbigt de gånger man kan behöva spola flera gånger, så att säga...
Jag tänkte att det kunde vara så att ett filter i inkommande vatten är täppt, är det någon som känner igen den här typen av apparat. Skulle tro att den är köpt på Bauhaus som allt annat i det här huset. Det ska vara en Sanit 983N.
Jag stängde av vattnet i cisternen och skruvade loss slangen som sitter ansluten till mackapären med flottör för att kika. Sitter det ett filter inne i röret för inkommande vatten och hur får jag ur den i så fall?
Det är ju trångt som fan att komma åt och allt känns otroligt bräckligt.
Jag tänkte att det kunde vara så att ett filter i inkommande vatten är täppt, är det någon som känner igen den här typen av apparat. Skulle tro att den är köpt på Bauhaus som allt annat i det här huset. Det ska vara en Sanit 983N.
Jag stängde av vattnet i cisternen och skruvade loss slangen som sitter ansluten till mackapären med flottör för att kika. Sitter det ett filter inne i röret för inkommande vatten och hur får jag ur den i så fall?
Jag hade liknade problem. Provade dammsuga det filtret då jag inte fick loss det. Fick bort en del skit.M martinhedstrom skrev:Vi har en vägghängd toalett som kom med huset, den är otroligt långsam. Har man spolat så får man gott vänta fem minuter innan tanken är fylld. Lite jobbigt de gånger man kan behöva spola flera gånger, så att säga...
Jag hade faktiskt exakt samma problem med den vägg hängda toaletten i huset vi flyttade till.
Det lät som en en lite stråle vatten fyllde tanken efter spolning, och det tog jätte lång tid.
Lösningen på problemet var att byta inlopps ventilen (en billig dell).
Det lät som en en lite stråle vatten fyllde tanken efter spolning, och det tog jätte lång tid.
Lösningen på problemet var att byta inlopps ventilen (en billig dell).
Klicka här för att svara