Vårt hus reser de nu på fredag (30/5). Hela helgen kommer att gå åt till att måla fasaden. Hoppas man hinner grunda hela huset innan semestern. Trevligt att ert också kommer upp innan byggarna tar semester. Då ses vi med penslarna i handen.
 
Så där. Nu har huset kommit på plats. Ena sidan är redan grundmålad. Man har ju förhoppningen att det ska vara klart till semestern börjar :p
 
  • P1000896.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.