Tror inte det finns några hinder för det bara du fortfarande har tilluftsventil i det rummet som vedpanna står. Pannan ska ha luft till förbränningen!
Lycka till med ombygge!
gaia
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.