Vill bara tipsa om att biltema säljer trästickor i 5kg-påsar. Perfekt för att röra om i färgen med. Då jag köpte kallades de braständare men nu heter det trästickor. En livsförbrukning av omrörarpinnar för 55 spänn. Värt!

Stickorna var uppe i någon tråd för några år sedan och jag tror dom då kostade under 40kr.
Bedömningen var att det var bland det mest prisvärda prylen på marknaden då stickornas användningsområde är så mycket större än att bara röra i färgburkar. Själv har jag naturligtvis en påse i källaren:D

26379.Blir att köpa en påse nästa gång på biltema.

Jag skulle känna mig som en dålig människa om jag köpte omrörarpinnar. :)

Hrm. Ja det där slår ju onekligen min "spikläktomrörare" :)

Jag köpte dom till barnen, de bygger och limmar hus och allt möjligt med dom.

Jag har redan köpt en påse:). Otroligt bra köp enligt mig för hur ofta har man inte fått improvisera ihop något att röra om i burken med! De brukar sälja pinnar att röra om med styckevis på byggvaruhusen, någon som kommer ihåg vad de tar för dem?Kunde vara en rolig jämförelse.

Kan säga att jag köpte en sådan till jobbet för vi använder för att skrapa ur cyklonrenare på större dieselmotorer. Köpte för att röra om färg men var så mycket i en påse att jag donerade dem :)

Man får ju alltid med tre-fyra stycken när man köper färg, visserligen med reklam på om man nu tänkt ha dem till något annat.

Locos skrev:
Jag har redan köpt en påse:). Otroligt bra köp enligt mig för hur ofta har man inte fått improvisera ihop något att röra om i burken med! De brukar sälja pinnar att röra om med styckevis på byggvaruhusen, någon som kommer ihåg vad de tar för dem?Kunde vara en rolig jämförelse.
Vilken snål byggvaruaffär du har. Jag brukar alltid få med ett par pinnar gratis om jag frågar. Burköppningsverktyg också. Handlar väl inte på det billigaste stället så jag gissar att jag betalar för grejerna ändå. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.