Hej alla, jag vet inte om detta ligger i rätt underforum, annars kan moderator flytta till lämplig plats.
Jo, det är så att jag firar 5årig bröllopsdag om några veckor, och enligt namnen på bröllopsdagar så är det Träbröllopsdag denna gången.
Jag gillar idéen att göra något själv, problemet är väl att jag är bättre i huvudet än med händerna, dvs jag ser allt framför mig hur det ska bli men tekniken är inte riktigt där ännu
Så, har ni tips på lite enklare men ändå fina saker jag kan försöka mig på? Har som sagt ~3 veckor på mig, och kan endast lägga lite tid på kvällar, max 10-15h tror jag att jag kan klämma in.
Tacksam för hjälp!
Jo, det är så att jag firar 5årig bröllopsdag om några veckor, och enligt namnen på bröllopsdagar så är det Träbröllopsdag denna gången.
Jag gillar idéen att göra något själv, problemet är väl att jag är bättre i huvudet än med händerna, dvs jag ser allt framför mig hur det ska bli men tekniken är inte riktigt där ännu
Så, har ni tips på lite enklare men ändå fina saker jag kan försöka mig på? Har som sagt ~3 veckor på mig, och kan endast lägga lite tid på kvällar, max 10-15h tror jag att jag kan klämma in.
Tacksam för hjälp!
Absolut, ser snyggt ut, tack för tipset Vet inte om det ligger över min kunskapsnivå men kanske är värt att prova.Lexington skrev:
Det lutar åt att försöka bygga en Adirondack stol.
Men jag behöver tips var jag kan köpa svenskt (norrländskt) kärnfuru, planhyvlat 21x143 i Malmö området/Skåne (kan köra ~1-2h från Malmö om det behövs).
Tacksam för svar
Redigerat:
Klicka här för att svara