Dags för ett tips:

Sökte en plåtis här på forumet och fick tipset av Hemmakatten (Carina) här på forumet att prata med Kari på:

Kari's Plåtslageri Huddinge, Fagerängsvägen 37, 141 27 Huddinge, tel 08-7468887.

Det har jag gjort och jag är helt nöjd med det jobb som utförts. Klart före utsatt tid, viljan att göra ett bra och gediget jobb finns och till sist: att slippa jaga folk med telefonen för att få dom att jobba är guld värt!

Hemmakatten
Vad kul att du blev nöjd! :) Det känns alltid extra ansvarsfullt när man rekommenderar någon. Risken är ju att någon som jag tyckte var bra, och gjorde ett bra jobb för oss, kanske inte gör ett lika bra jobb för någon annan. Och då känns ju det lite som mitt ansvar.... :-/

Dock tror jag att jag har hittat ett litet "guld"-gäng med hantverkare som vi har stort förtroende för, vilket är den största anledningen till att vi nu vågar bygga vårt lösvirkeshus.

"Problemet" med duktiga hantverkare är naturligtvis att de inte hör till de billigaste. Men pålitlighet, noggrannhet och yrkesskicklighet är, enlig mig i alla fall, värt att betala lite mer för.

Var det inte du som sökte en plattsättare? Skall leta reda på tråden och rekommendera en. Det är samma som jag rekommenderade till Fasting65 och som la hans badrumsgolv. Såvitt jag vet blev Fasting helt nöjd (förutom priset då ;))

Hej.
Jag kontaktade Karis plåtslageri.
Han är säkert bra men priset var ju löjligt 38000:-    :o
För att tillverka midjeplåt 20m och fönsterbläck till 15 fönster.
Det var bara montering av fönsterbläck som ingick också, midjeplåt får vi montera själva.

Låter löjligt dyrt enligt mig.   >:(

Tack och hej Niclas

Du kan ju lyssna med:

Adressuppgifter
Lundins Plåtslageri HB, R
Besöksadress, Flottiljv. 80 F18, 146 37 TULLINGE Verkstad 08-778 64 90

Han har gjort all plåt till min kåk och även monterat en del. Pålitlig och rätt pris enligt mig ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.