10 165 läst ·
43 svar
10k läst
43 svar
Tips på vitvaror till bra pris
Jag slänger in lite mer autism här..... ja, det är väl bara 1,66% och då skall ALLA medlemmar ägna två månader var tionde år att leta kylskåp. Fast å andra sidan så finns det häll, ung, kyl, frys, vinkyl, torktumlare, tvättmaskin, micro med att kolla och man byter ju inte allt samtidigt kanske?R d b skrev:
Vitvaruexperten har en outlet med s.k “b-varor”, t ex med en mindre repa, kartong saknas el dyl. Butik i Stockholmsområdet, men tror outleten också finns som näthandel.
1,67 %.F fsn skrev:
Bra trådbörjan 
För att normalisera lite
köpte en Asko diskmaskin från Gränsbygden för 6900 ordinarie pris 10490
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=4669227
snabb billig leverans
suveränt tyst, stabil och effektiv
i klass med Miele
pratar inte tyska och vill inte ha en Liebherr så Bobs går fetbort
För att normalisera lite
köpte en Asko diskmaskin från Gränsbygden för 6900 ordinarie pris 10490
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=4669227
snabb billig leverans
suveränt tyst, stabil och effektiv
i klass med Miele
pratar inte tyska och vill inte ha en Liebherr så Bobs går fetbort
Varför ger du otrevliga svar till de flesta som svarar i de trådar du startar?R radioshack skrev:
Hoppas du @radioshack inte får fler seriösa svar för du är f**n inte värd det.
Du läste inte inlägget jag svarade på innan du tryckte på skicka? Det kan annars vara en god idé om man inte vill framstå som ett fån. Lycka till.Maria T skrev:
Jag renoverar köket och kommer att beställa köket snart. Jag fick ett pris för vitvaror och var lite osäkert. När jag har läst om Samsung, så börjar jag tvivla om jag ska verkligen köpa.
Vad tycker ni? Borde jag köpa denna kombinationen? troligen blir det inte så mycket prisändringar vid mellandagsrea eller efter nyår.
Kök och vitavaror blir sammanlagt 90 000. Epoq kök och vitvaror alltså från Elgiganten. Jag skulle vilja närma mig till 80 000 också. (Epoq kök går ej diskutera om pris)
Vad tycker ni? Borde jag köpa denna kombinationen? troligen blir det inte så mycket prisändringar vid mellandagsrea eller efter nyår.
Kök och vitavaror blir sammanlagt 90 000. Epoq kök och vitvaror alltså från Elgiganten. Jag skulle vilja närma mig till 80 000 också. (Epoq kök går ej diskutera om pris)