Hejsan!
Vi ska bygga till, dels en större tvättstuga och dels ett torn med tre våningar och behöver få tag på en bra arkitekt som inte är vråldyr.
Efterlyser även förslag och idéer för detta!
Har goda vänner som betalde runt 75 000 för att få ritningar till ett tillbyggt rum ovanför garaget! Det tycker jag verkar hutlöst!
Vi bor i Roslagen, så det vore väl bra ifall vederbörande inte bor allför långt ifrån.