Hej!
Vänder mig åter igen till bästa forumet :). Bor i radhus från 1958. Självdrag och fjärrvärme. Har upptäckt imma insida fönster sovrumsfönster. Inga tilluftventiler i sovrum eller vardagsrum finns idag. Har paxfläkt i källare och i dusch uppe (den i källaren funkar dock inte). Vad behöver jag? :) och gärna tips på kunnig ventilationsfirma i malmöområdet!!
 
L
Gissar att du har radiator under fönstret? Går värmen från den obehindrat upp mot fönstret - eller sticker en massiv fönsterbrädan ut över den och hindrar värmen från att stiga mot fönstret?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.