Hej!
Vänder mig åter igen till bästa forumet

. Bor i radhus från 1958. Självdrag och fjärrvärme. Har upptäckt imma insida fönster sovrumsfönster. Inga tilluftventiler i sovrum eller vardagsrum finns idag. Har paxfläkt i källare och i dusch uppe (den i källaren funkar dock inte). Vad behöver jag?

och gärna tips på kunnig ventilationsfirma i malmöområdet!!