Hej!
Har ett rum på 35 kvadrat som ska delas upp i 3 små sovrum. Har funderat en hel del hur jag ska lösa det med ventilation + värme/kylning till rummen. Jag tänker att det ska vara ett utblås i vardera rum, det finns en vind ovanför rummen som skulle vara lämplig att dra rör via. Någon som kan tipsa om vad jag ska ha för att kunna lösa det?
 
Vad har huset för ventilationsanläggning idag?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Vad har huset för ventilationsanläggning idag?
Inget sådant. Bara ventiler som sitter. Antar att det kallas självdrag då :)
 
Ni ska ha väggventiler/friskluftsventiler i samtliga sovrum & B-rum, fläktar i badrum/tvättstuga för att ni ska få något luftombyte öht!
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.