Har nu ett problem att de rycker in när luckan öppnas o de beror inte på under tryck för har en frisklufts ventil som går ifrån källaren o provade med att öppna fönstret men gav inge resultat så nu tänkte jag montera fläkt på kaminen för att få upp temp fort o då borde draget bli bättre så tänkte nu om någon annan expremiterat med detta??? alla tips kan vara intressanta
Mvh Syndikate
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.