Har nu ett problem att de rycker in när luckan öppnas o de beror inte på under tryck för har en frisklufts ventil som går ifrån källaren o provade med att öppna fönstret men gav inge resultat så nu tänkte jag montera fläkt på kaminen för att få upp temp fort o då borde draget bli bättre så tänkte nu om någon annan expremiterat med detta??? alla tips kan vara intressanta :)

Mvh Syndikate
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.