Hej,
Som rubriken lyder så letar jag tips på varmgarage för MC inom Stockholms innerstad, med rimlig kötid. Mer specifikt letar jag garage inom Norrmalm, Vasastan eller Östermalm inkl gärdet. Och med rimlig kötid tänker jag mig inom ett halvår eller så.
Jag har tittar runt på lite olika hemsidor för olika "garageföretag", men inte hittat någon information om kötider. Spontant trodde jag att i den moderna och digitala värld vi lever i så skulle det vara trivialt att få tillgång till denna information direkt på nätet, men tydligen tycker dom att man istället ska anmäla sig för varje enskilt garage man är intresserad utav, och sen bara vänta på ett positivt besked efter X dagar/veckor/månader/år...
Jag tänkte ringa några olika företag i veckan som kommer, och fråga mer generellt om garage med kortare kötid, men jag tänkte även kolla här. Ibland kan man få bättre och snabbare svar om man vänder sig direkt till slutkonsumenterna, därav mitt inlägg här.
/Jimi
P.S. Gatuparkering eller annan form av utomhusparkering är ej av intresse. Inte heller natt-parkering eller "avställningsparkering". Bil-plats där man får ställa MC funkar, givet att priset inte är för högt (typ 1500+/månad). D.S.