Hej forumet!
Kanske finns liknande trådar men hittade inte när jag sökte.
Jag har under 2 års tid renoverat ett hus från 70-talet som varit obebott i många år, båda ny trädgård, altaner, tak, flera badrum, kök osv.
Nu har vi en hel del spillvirke över. Takläkt, takpapp och pannor, trall, limfogskivor etc.
Vad har ni gjort för kreativa miniprojekt av ert spillvirke? Dela gärna för inspiration!
Kanske finns liknande trådar men hittade inte när jag sökte.
Jag har under 2 års tid renoverat ett hus från 70-talet som varit obebott i många år, båda ny trädgård, altaner, tak, flera badrum, kök osv.
Nu har vi en hel del spillvirke över. Takläkt, takpapp och pannor, trall, limfogskivor etc.
Vad har ni gjort för kreativa miniprojekt av ert spillvirke? Dela gärna för inspiration!
Jag hade en hel del virke liggandes efter större renovering och tillbyggnad. Räckte rätt många år för diverse småprojekt. Byggde odlingslådor av regelvirke. Ett par små trädgårds/redskapsbodar av diverse material. Av skivmaterial och överblivna betongsäckar gjorde jag en betongbänk och några bord i trädgården. Lite spillvärme användes för att bygga en planteringsbänk.
Klicka här för att svara