Jag behöver tips på utebelysning vid entrén som det kan ha sett ut på 50-talet. Träkåken är från -58, och jag har inte hittat något modernt som ser snyggt ut tyvärr. Är absolut ingen motståndare till nya grejor, men kanske krävs något tidsenligt för att passa.
Belysning antingen på var sida om ytterdörren alternativt under verandataket.