2 964 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Tips på taklist?
Lår det vara lite glipor. Vi satte på fusktegel på vår murstock och eftersom denna blev något mindre och dessutom ojämn så var jag lite tveksam om det skulle bli bra med taklister. Satte dock bara den emot och glipan är ganska stor, ingen ser detta idag (inte ens jag).
Denna bild visar hur det blev även om det inte fokuserar på själva taklisten.
http://hus.jarkeborn.se/index.php?option=content&task=view&id=13&Itemid=30
OBS. Sajten håller på att byggas upp!!
Denna bild visar hur det blev även om det inte fokuserar på själva taklisten.
http://hus.jarkeborn.se/index.php?option=content&task=view&id=13&Itemid=30
OBS. Sajten håller på att byggas upp!!
Klicka här för att svara