Jag skulle vilja ha tips på snygga fritidshus. Jag har hittat några få i funkisstil och några som ser lite mer speciella ut med större fönsterpartier på gaveln. Men det vore extra kul att höra från någon som faktiskt byggt någon lite mer speciell fritidsstuga.
Gärna om någon vet om det finns bloggar, hemsidor eller dylikt.