3 200 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Tips på smidig elhyvel som jag blir nöjd med?
Medlem
· Stockholms län
· 98 inlägg
Hej verktygstokar,
nu har jag fått för mig att jag är värd ett nytt verktyg igen
- Jag är ute efter en maskin som lämpar sig lite mer för finsnickeri än bygg.
Men gärna är allround.
- Tyckte min handöverfräs Makita 3612 är lite för stor/tung för påplats jobb. Bosch GMF 1400 hade varit mer rätt så här i efterhand.
- Vill gärna ha en maskin som håller tills pensionen, jag är bara hobby snickare.
- Prisklass 1500 sek räknar med import från uk.
- Är det möjligt?
Har kikat på dessa två. Men tar gärna emot andra förslag.
Bosch GHO 26-82
Makita KP0800
Tacksam för alla förslag
nu har jag fått för mig att jag är värd ett nytt verktyg igen
- Jag är ute efter en maskin som lämpar sig lite mer för finsnickeri än bygg.
Men gärna är allround.
- Tyckte min handöverfräs Makita 3612 är lite för stor/tung för påplats jobb. Bosch GMF 1400 hade varit mer rätt så här i efterhand.
- Vill gärna ha en maskin som håller tills pensionen, jag är bara hobby snickare.
- Prisklass 1500 sek räknar med import från uk.
- Är det möjligt?
Har kikat på dessa två. Men tar gärna emot andra förslag.
Bosch GHO 26-82
Makita KP0800
Tacksam för alla förslag
Medlem
· Stockholms län
· 98 inlägg
Inga förslag? Jag har bara läst att endel hyvlar mest river och jag vill ha en bra, enkel, säker maskin som håller.
Åhhhh jag är så köpsugen, snart kan jag inte hålla mig längre.
Det lutar åt Boschen för att man kan sätta utsuget på båda sidorna.
Finns det något som är bättre med Makitan?
Eller släng in en anna modell i diskussionen...
Åhhhh jag är så köpsugen, snart kan jag inte hålla mig längre.
Det lutar åt Boschen för att man kan sätta utsuget på båda sidorna.
Finns det något som är bättre med Makitan?
Eller släng in en anna modell i diskussionen...