Hej,
Idag har jag 2 st gamla termostater. Den ena är grundvärme (min) och den andra anger max, dvs elementen är på mellan dessa temperaturer. Är det någon där ute som kan ge något tips på mer modern lösning?
Vh Peter
 
??? Foto på vad du har för termostater är inte fel.
 
J jonaserik skrev:
??? Foto på vad du har för termostater är inte fel.
Bra poäng. Ska ladda upp foton.
 
Vad är problemet med dom du har?
 
Lite gamla, analoga och inte så exakta. Men dom funkar.
 
svarade i fel tråd sorry
 
KajPeter KajPeter skrev:
Lite gamla, analoga och inte så exakta. Men dom funkar.
Analogt eller digitalt gör ingen skillnad för komforten, den digitalt levererade temperaturen är bara en siffra...
 
  • Gilla
KajPeter
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.