1 846 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Tips på prisvärd vvb ?
Jag skall montera en extra varmvattenberedare på ca 50-70 liter som komplement till den jag har i väntan på ett större grepp på VVS-sidan. Behöver inte vara någon superkvalité, skulle tippa att det blir ca 5 år jag använder den. Enda kravet är att det är 220V installation.
Såg en modell på Harald Nyborg som var bra prismässigt, men ett märke jag aldrig hört talas om. Har ni några tips på bra prisvärda vvb i denna storleken?
Såg en modell på Harald Nyborg som var bra prismässigt, men ett märke jag aldrig hört talas om. Har ni några tips på bra prisvärda vvb i denna storleken?
Har du kollat Classes rea? Tyckte att jag såg en skylt om en vb på en 70-80 liter i Skärholmen (om den finns kvar eller på andra ställen). Har ingen koll på deras kvalitet etc. tyvärr dock!780xlt skrev:Jag skall montera en extra varmvattenberedare på ca 50-70 liter som komplement till den jag har i väntan på ett större grepp på VVS-sidan. Behöver inte vara någon superkvalité, skulle tippa att det blir ca 5 år jag använder den. Enda kravet är att det är 220V installation.
Yamma
Vi har en 80-liters vvb av "no-name"-märke, köptes för 2 år sedan som en tillfällig vvb i väntan på permanent installation. Den har fungerat alldeles utmärkt, nu sitter den monterad i vår gäststuga. Sonen har en större, samma märke, som använts dagligen.
Kom nu på att det var nog på Bauhaus vi köpte den. Ganska säker på att det är samma, heter Appliance, som finns i deras reklamblad denna vecka. 1.695:- för en 80-liters vvb. http://www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v33/?page=7&mode=50
Kom nu på att det var nog på Bauhaus vi köpte den. Ganska säker på att det är samma, heter Appliance, som finns i deras reklamblad denna vecka. 1.695:- för en 80-liters vvb. http://www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v33/?page=7&mode=50
Klicka här för att svara